• 8 decembrie 2017

Întrebări pentru Gabriela Firea

Întrebări pentru Gabriela Firea

150 150 USR Bucuresti

Întrbări privind modul în care a fost propusă și apoi anulată organizarea Festivalul de Crăciun în Piața Victoriei

 

  1. Există o reglementare specifică sau o procedură internă legată de modul în care se propun și se aprobă evenimentele în București?
    1. Sunt enunțate în această procedură termenele care trebuie respectate (cu cât timp înainte trebuie propus un eveniment, care sunt termenele pentru obținerea unor avize, aprobări etc. din partea altor direcții sau instituții)
    2. Există în această procedură o etapă de consultare a bucureștenilor? Dacă da, când și cum trebuie să se desfășoare? Dacă nu, de ce nu ați propus, conform atribuțiilor ce vă revin, să existe un astfel de mecanism de consultare?
    3. Cum explicați faptul că lista evenimentelor stabilite pentru perioada Crăciunului au fost propuse și aprobate încă de la începutul anului, în timp ce acest festival a venit pe ultima sută de metri? Ce a fost imposibil de prevăzut la începutul anului în legătură cu data și specificul sărbătorilor de Crăciun, de vreme ce un festival cu exact această tematică a apărut intempestiv pe agenda Primăriei cu mai puțin de o lună înainte de Crăciun.
  2. Primarul sectorului 1 a declarat că decizia organizării unui festival a fost luată la partid. Gabriela Firea a declarat că decizia a fost luată la solicitarea Inspectoratului Școlar. Pentru a lămuri această dilemă, vă rugăm următoarele:
    1. Să ne puneți la dispoziție copii ale actelor prin care s-a pregătit organizarea acestui eveniment, adică documente cum ar fi: solicitarea Inspectoratului (dacă există), raportul de oportunitate, proiectul propus, avizele direcțiilor cu responsabilități în acest sens și orice alt document relevant.
    2. Să ne transmiteți dacă la nivelul inspectoratului școlar există persoane de decizie care să facă parte din PSD. Este de menționat că sunt Inspectori generali adjuncți care nu au pe site-ul Inspectoratului declarațiile de interese.
    3. Să ne transmiteți cine a avut ideea de a organiza acest festival și care a fost parcursul până la a fi însușită de către instituția dumneavoastră.
  3. Ținând cont că organizarea festivalului a fost anulată după ce ea a fost aprobată, vă rugăm să ne puneți la dispoziție o serie de informații legate de următoarele aspecte:
    1. Care este procedura standard de anulare sau de modificare a coordonatelor unui eveniment, după ce acesta a fost aprobat, finanțat și după ce s-a realizat inclusiv procedura de achiziție.
    2. Cine a decis anularea festivalului, cine a motivat anularea și care sunt motivele invocate. Întrebarea are sens întrucât, dacă motivul invocat a fost nerespectarea unui proceduri sau asumarea unor decizii eronate la nivel de structură, trebuie văzut dacă au existat și sancțiuni împotriva celor care au greșit.
    3. Cine a plătit și la cât s-au ridicat costurile suportate de către firma organizatoare pentru montarea și demontarea echipamentelor care au fost în piața Victoriei înainte să se ia decizia mutării Festivalului.

    Join our Newsletter

    We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.

      [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]