• 18 octombrie 2018

”Revoluția în trafic” a fost înăbușită în vorbe de Gabriela Firea

”Revoluția în trafic” a fost înăbușită în vorbe de Gabriela Firea

150 150 USR Bucuresti

La aproape doi ani și jumătate de la preluarea mandatului, Gabriela Firea nu are nicio idee despre ce trebuie să facă pentru a rezolva problema traficului din București. Aceasta este singura concluzie a ședinței CGMB de astăzi. Primarul Capitalei a pus pe ordinea de zi proiecte care aparent au legătură cu mobilitatea urbană, dar care, în realitate, demonstrează incapacitatea cronică a actualei administrații de a genera soluții.

Gabriela Firea a venit în ședința de astăzi cu un proiect care ar fi adus în oraș mai multe mașini, mai multă aglomerație și mai multă poluare. Din fericire, proiectul nu a trecut. Au mai fost de asemenea câteva proiecte care se referă mai degrabă la intenții generoase decât la măsuri concrete. Toate însă demonstreaz un singur lucru: Gabriela Firea este depășită de situație, este depășită de funcția pe care o deține și este, cu siguranță, depășită de problema traficului. Am constatat astăzi, încă o dată, că la Primărie nu există studii de trafic, nu există analize, nu există proiecții, nu există nici măcar un minim bun simț intelectual”, a declarat Roxana Wring, președinte USR București și consilier municipal. ”Se propun soluții scoase din pălărie care nu pot fi nici măcar implementate și se invocă – de parcă ar fi o mare victorie – intenția de a depune cereri de finanțare. Practic, Gabriela Firea se laudă cu lucruri de care ar trebui să-i fie rușine. Revoluia în trafic a fost înăbușită în vorbe de Gabriela Firea”, a afirmat Roxana Wring.

USR a arătat în repetate rânduri că Bucureștiul are nevoie de dublarea investițiilor în transport pentru a evita un colaps iminent al transportului public din Capitală. Aproape 460 din cele 475 de tramvaie din București și-au depășit sau își vor depăși în următorii doi ani durata de exploatare. De asemenea, două treimi din liniile de tramvai au nevoie urgentă de reabilitare. Nici în privința autobuzelor lucrurile nu stau mai bine. Din cele 1000 de autobuze achiziționate în 2007, doar 60% mai sunt funcționale, restul fiind oricum aproape de capătul duratei recomandate de utilizare. Chiar și cu cele 400 de autobuze care vor fi achiziționate, Bucureștiul abia va reuși să revină la nivelul din 2007 în privința parcului auto al RATB.

 

Soluțiile USR pentru încurajarea mobilității urbane pot fi citite AICI.

    Join our Newsletter

    We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.

      [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]